środa, 27 sierpnia 2014

Prolog

                      CZĘŚĆ DRUGA
    Wystarczy jeden błąd, aby cały gatunek wymarł.
    Jeden bunt mający na czele złego człowieka.
    Tyran wystawiony na przywódcę.
    Banda idiotów wspierający monarchę.
    Armia przygłupów walcząca w złej sprawie.
    Skutki tego są proste i wszystkim znane.
    Terror panujący na ulicach.
     Strach o bliskich z którymi nie ma się kontaktu.
     Głód panujący wśród poddanych.
     Śmierć, którą czuć na każdym kroku.
     Co na to można poradzić?
     Mieszkam w jaskini potwora.
     Jestem jego siostrą.
     Czy jestem także potworem jak mój brat?
      Nie. Chyba nie.
      Pomagam ludziom jak tylko mogę.
      Pomagam im przeżyć, aż będziemy wstanie obalić władze.
      Obalić tyrana.
      Będę im pomagać dopóki mogę, lecz moich sił do walki jest coraz mniej.
      Czy taki będzie nasz koniec?
      Czy tak ma się skończyć era Nocnych Łowców?
     Nie, jeszcze nie teraz.
     Mam wystarczająco sił by wygrać.
     Będę musiała zmierzyć się z moimi lękami.
     Lecz czego się nie robi w imię czegoś wyższego?
     Nazywam się Clary Fray i jeszcze zawalczę.
     Nie po to się szkoliłam na Nocnego Łowce, aby teraz się poddać.
      BĘDĘ WALCZYĆ.
**************
Jak wam się podoba prolog? Będzie się działo.
Wiecie co robić?
Piszcie komentarze.
Pozdrawiam Romantyczna Egoistka.

9 komentarzy:

  1. bardzo fajny prolog. Specjalnie dla cb założyłam konto na bloggerze żebys wiedziała że ci komentuje Weny <3 dodaj rozdział jak najszycej

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki tajemniczy *.* Nie będę się jakoś szczególnie wypisywać, po prostu czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog mnie zaciekawił ;)
    Mam prośbę . . . zrobiłabyś jakieś scenki Clary - Sebastian ? Albo jakieś relacje między nimi.Może się zafunflują ?

    SEBASTIAN ALWAYS AND FOREVER ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... czy Clary i Sebastian się za funflują? Chyba nie. Sebastian za dużo sobie przeskrobał. Mogę obiecać, że Sebastian w tej części będzie gorszy. Ujawni się jego demoniczna natura. Scenki z rodzeństwem Morgenstern'ów będą ale w postaci walk.
    UPS nie chcę za dużo zdradzać, a i tak odkryłam rąbka tajemnicy.
    Cieszę się że podoba wam się prolog. Miał być tajemniczy i chyba mi się udało. Ma zapowiadać mroczne czasy jakie nastąpiły w świecie Nefilim.
    Do Psycho Jestem szczęśliwa, że założyłaś konto i że komentujesz.
    Pozdrawiam Romantyczna Egoistka
    Ps. Prace nad kolejnymi rozdziałami trwają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie mam nadzieje ze szybko fodasz nastepny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogłam komentować poprzednich rozdziałów, bo byłam na wakacjach bez dostępu do Internetu :(. Rzeczywiście bardzo tajemniczy prolog, ale to dobrze. Nie mogę się doczekać walk pomiędzy rodzeństwem. Ciekawe jak dobrze Clary walczy.
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. Mam zaszczyt oznajmić Ci, że zostałaś nominowana do nagrody Libster Award. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to zapraszam na mojego bloga www.ksiazkitodiamenty.blogspot.com Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uuu zaczyna się nie mogę się już doczekać <3 <3

    OdpowiedzUsuń